недеља, 30. април 2017.

Kupovina maturske haljine



- Ovaj uzbudljiv momenat svaka devojčica očekuje kroz starije razrede osnovne škole. Znam koliko sam ga samo ja iščekivala. Sve ono pretraživanje Pinteresta, pravljenje posebne table za ideje za maturski outfit. Zaljubljivanje u potpuno savršene haljine iz Amerike, koje ne možete očekivati da nađete u našoj zemlji, ako niste spremni da naručite preko interneta, što meni mama nije dozvolila, pošto može doći do raznih grešaka i komplikacija. 

- Kada je ta mogućnost otpala, odlučila sam da prvo obiđem sve moguće prodavnice, pa da haljinu sašijem ukoliko ne nađem baš ništa što bih volela da nosim, što je bilo malo verovatno. Igrom slučaja, cipele sam kupila oko mesec dana pre haljine, naletevši na njih tokom kupovine nečeg sasvim drugog u Delta Sitiju :). Odlučila sam se da ne uzimam štikle jer mislim da sam još premala za njih i samoj sebi bih delovala presmešno, a o neudobnosti da ne pričam. Uzela sam preslatke crne baletanke koje izgledaju jako neobično i obožavam ih :).


- Pošto su mi cipele crne, skoro svaka boja haljine se uz njih uklapa i nisam imala puno problema u tom pogledu. Krenula sam da obilazim radnje s mamom pre neki dan i bila sam potpuno zatečena brojem devojčica koje su nekim čudom u isto vreme bile u istih par radnji koje se nalaze na jednom mestu. Generalno ne volim gužvu, pogotovo u malim radnjama, ali morala sam da se snađem i nekako proguram i pogledam haljine, koje su mi, sve do jedne, bile bezveze. 


- Sestra od tetke, koja je bila maturant prošle godine, preporučila nam je jednu zavučenu prodavnicu na koju ne bismo obratile pažnju, gde je svaka haljina bila unikat, pa tako ne možete da završite u onoj užasno neprijatnoj situaciji kada dođete na maturu, a devojčica koju poznajete ima istu haljinu kao vi. Otišle smo tamo i ja sam prvi put našla nekoliko lepih haljina koje sam isprobala. Jedna od njih bila je veoma slična haljinama koje sam zamišljala i divno mi je stajala, pa sam odlučila da je uzmem. 


- Potpuno sam zaljubljena u nju i jedva čekam da je za par dana pokupim s prepravke :). Mislim da baš odgovara mom stilu, da je slatka i elegantna i ne previše napadna, baš ono što sam htela :). Hoću samo da kažem maturantima da u kupovinu haljine idu realnih očekivanja, jer tako imate mnogo veće šanse da zapravo nađete haljinu koja vam se sviđa. Do sledećeg posta!



Sonja, xxx



11 коментара:

  1. Za par dana idem u kupovinu maturske haljine i jedva čekam, iskreno se nadam da ču naći ono što sam zamislila. Drago mi je da si ti našla svoju! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Drago mi je da si našla idealnu haljinu, a iskreno se nadam da ćeš sa nama podeliti i neke fotkice sa maturske večeri :)

    ОдговориИзбриши
  3. Jedva čekam da nam pokažeš fotkee, čini mi se zaista kao preljepa haljina *-*
    Novi post ->This Is My Life

    ОдговориИзбриши
  4. Secam se tog perioda prošle godine kada sam ja gledala i tražila stvari za maturu, divno je to iskustvo! Drago mi je da si imala srece i da si je tako brzo pronašla 💙💙!
    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  5. Aww, secam se te euforije koja ke vladala kod mene pred kupovinu stvarvica za maturu. Generalno haljine sro se tice, tu sam odlicno prosla. Naime, sasvim slucajno sam zamolila sestru da isprobam neku njenu haljinicu, tacnije njenu sa male mature koja je bila cas osam godina pre moje.
    Odusvila sam se kako mi dtoji i odmah odlucila da je nosim na svoju maturu, jer haljinica, iako toliko stara, nosena je samojefnom i kao nova je! :D
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
  6. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama .Bilo bi mi drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши