понедељак, 24. април 2017.

Edukativna Mesta Na Internetu Koja Morate Posetiti


- Svi znamo koliko puta smo prevrnuli očima kada nam roditelji kažu da treba da koristimo internet u 'edukativne svrhe' i koliko nam je to uvek zvučalo dosadno. Ali u  poslednje vreme par puta sam sasvim slučajno naletela na nekoliko sajtova/kanala koji su me uverili u suprotno, kojima sam postala potpuno opsednuta i koje sada posećujem skoro svakodnevno.


Crash Course

- Crash Course je relativno poznat jutjub kanal koji su pre nekoliko godina osnovala braća Henk i Džon Grin ( Da, onaj Džon Grin :) ). Na njemu možete pronaći najrazličitije nauke i naučne oblasti podeljene u lekcije i objašnjene na zanimljiv i pristupačan način, sa sve animacijama. Od osnovnih, poput biologije i fizike, koje možete koristiti kako biste bolje razumeli školsko gradivo, pa sve do neuobičajenih i krajnje zanimljivih poput mitologije, astronomije i istorije filma. Svaki predmet ima drugačijeg predavača i skoro svi su jako optimistični i stalno nasmejani :).



Documentary Heaven

- Documentary Heaven je sajt na kome možete pronaći beskonačno mnogo besplatnih dokumentarnih filmova, kao i preko dvadeset kategorija koje uključuju i biografske filmove poznatih ličnosti, teorije zavere, muziku, misteriju, tehnologiju i mnoge druge. Dovoljno je da provedete malo vremena istražujući i vaše mišljenje o dokumentarnim filmovima biće promenjeno zauvek :).



Stumble Upon

- Stumble Upon je sajt koji postoji i u obliku aplikacije i preporučujem da je instalirate, jer je mnogo lakša za korišćenje nego sam sajt. Potrebno je da napravite svoj nalog, a onda će se pred vama pojaviti dugačka lista stvari od kojih treba da izaberete sve što vas interesuje. Kada počnete da koristite aplikaciju na ekranu će vam se pojavljivati jedan po jedan tekst pun raznih zanimljivosti iz oblasti koje ste izabrali, uključujući i gomilu slika i videa. Možete izabrati jednu kategoriju i čitati tekstove samo iz nje, pa promeniti kad dosadi, ili ići na faktor iznenađenja i dobijati tekstove iz svih kategorija :). 

- To bi bilo to za ovaj post, nadam se da sam vas zainteresovala da isprobate bar nešto od ovoga, verujte mi, nećete zažaliti :). Do sledećeg posta!



Sonja, xxx





10 коментара:

  1. Super post! DEfinitivno ce mi nesto od ovoga pomoci!

    ОдговориИзбриши
  2. Ne mogu da verujem da do sada nisam čula za Crash Course, ali sada si me upravo navukla :D Pogldah baš 2 videa, a mislim da je jasno kako ću provesti ostatak noći ;) <33
    Predivan post, hvala na preporukama :) <33

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao, mnogo mi je drago što sam ti ga otkrila :). Uživaj u opsesiji hahah ♥♥

      Избриши
  3. Odličan post i mnogo ti hvala na istome. Kada sam bila mlađa internet sam koristila samo i isključivo za gledanje serija, filmova, igranje igrica, te korištenje društvenih mreža. No, iz dana u dan pokušavam ga koristiti i u edukativne svrhe, kako bih nešto naučila. Smatram da bi se tu definitivno trebao pomenuti kanal Srpski Tutorijali, tačnije Cile, koji ima fantastičan sadržaj na yt i koji je meni lično pomogao u mnogo tome, a i naučio me dosta toga o tehnologiji. Morat ću obavezno posjetiti i ove tvoje navedene sajtove i kanale :D
    Svaka čast na ideji za post

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  4. Divan post draga <3
    Pogledaj moj blog . Pišem o fashion,beauty i lifestyle temama .Bilo bi mi drago da zapratimo jedna drugu i uživamo u novim postovima ♥

    http://herecomesajla.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  5. Zausta jedan priginalan i kvalitetan post. Dopada mi se edukativan sadrzaj koji poseduje, i malo je reci da sam se samom idejom o postojanju ovakvih sajtova zaizta odusevila. A da napravis i drugi deo? :D
    "Teen Queen"

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti puno ♥. Bojim se da nemam baš materijala za drugi deo, ali ako se pojavi, sigurno :).

      Избриши