петак, 21. април 2017.

13 Reasons Why - TV Show Review

- Na blogu me nije bilo predugo. Osećam se užasno kad vidim koliko malo pišem u poslednje vreme i zaista moram da uradim nešto da to promenim. Nije u pitanju bio ni probni prijemni, koji sam, btw, preživela :). Jesam dosta učila ovog meseca, ali imala sam i dosta vremena koje sam mogla da posvetim blogu. Jednostavno nemam neki pravi izgovor i nadam se da ću u narednom periodu imati više inspiracije.

- Većina vas je verovatno upoznata sa novom Netflix serijom čija je prva sezona zaludela sve društvene mreže. Ja sam prvu epizodu pogledala iz radoznalosti, jer sam želela da vidim zašto je toliko ljudi zaluđeno ovom serijom. Trinaest epizoda odgledala sam bukvalno za tri dana i planirala sam da ovaj post napišem odmah po završetku, ali onda je došla ekskurzija, pa vam svoje utiske donosim sad :).

- Ovo, po meni, nije jedna od onih serija za kojima ćete poludeti, čije ćete sve parove šipovati, želeti da živite živote glavnih likova i napraviti fan stranicu na instagramu, ali je njena poruka previše bitna za naše generacije da bismo propustili da je pogledamo. Serija prati priču Hane Bejker, srednjoškolke koja je u novu školu došla nakon što se njena porodica preselila iz drugog grada. Ona je preslatka, dobrodušna i zabavna i samo želi da uklopi u društvo, što u prošloj školi nije uspevala. Ali dogode se mnoge stvari koje nije mogla da planira.

- Svi znamo koliko tračevi zlih i ljubomornih osoba mogu da utiču na naš život i samopouzdanje. Ljudi jednostavno ne razmišljaju koliko svojim rečima utiču na nekoga sve dok taj neko ne uradi nešto što jednostavno ne možete da ignorišete. Pre nego što je Hana okončala svoj život, snimila je trinaest kaseta, svaku posvećenu jednoj od osoba koje su nesvesno doprinele užasnoj odluci koju je donela. Glavni lik je Klej Džensen, Hanin prijatelj koji je od početka bio tajno zaljubljen u nju i koji jedne večeri dobija čudan paket adresiran na njegovo ime. Klej, slušajući kasete, postepeno otkriva koliko je ljudi koje poznaje napravilo nesvesne ili namerne greške koje su koštale Hanu života.

- Mislim da bi svaki današnji tinejdžer trebalo da pogleda seriju, kao što sam rekla, ne oduzima mnogo vremena, a stvarno će vas navesti na razmišljanje. Urađena je jako savremeno i u likovima ćete stalno pronalaziti osobe koje poznajete. U današnje vreme govorimo i radimo previše stvari o kojima ni ne razmislimo i često povređujemo ljude nesvesni toga. Iako su svi likovi doprineli Haninoj smrti, čim odgledate složićete se da većina njih zapravo uopšte nisu loše osobe. Oni su samo napravili užasne greške ne razmišljajući. Naravno, sa izuzecima.

- Ja sam tek kasnije saznala da je seriju producirala Selena Gomez i bila sam potpuno zatečena jer nisam znala da ima i taj talenat u sebi, s obzirom na to da je serija stvarno dobro odrađena. Već su najavili drugu sezonu i ja ne mogu da dočekam da vidim kako će se razrešiti sve što nas je ostavilo zbunjene i u potrazi za fan teorijama :). Ako ste pogledali seriju podelite sa mnom svoje mišljenje u komentarima, a ako niste, odmah to učinite, nećete zažaliti :). Do sledećeg posta!

Sonja, xxx