четвртак, 16. фебруар 2017.

2016 Movies You Need To Watch


- Preko januarskog raspusta imala sam dosta slobodnog vremena, pa sam odlučila da se osvrnem na godinu za nama i pogledam par filmova koji su snimljeni tokom nje. U većini sam uživala i želim da omiljene podelim sa vama :).

1. Finding Dory



- Okej, sad mislite da sam luda :). Moja ljubav prema Dizni crtaćima je orgomna i zaista se radujem kao malo dete svakom novom koji izađe. Finding Dory je presladak film, jedan od onih koji će vas oraspoložiti i izmamiti vam ogroman osmeh na lice, ma koliko neraspoloženi bili pre toga. Obavezno ga pogledajte, bar za ono malo dete u vama koje će mu se istinski obradovati :).

2. Fantastic Beasts and Where To Find Them




- Ne preporučujem ovaj film ukoliko ne volite Hari Poter filmove. Film se odvija u magičnom svetu iz Hari Potera, ali u dalekoj prošlosti. Glavni lik je Newt Scamander i možete da računate na to da će te ga obožavati :). On je opsednut čuvanjem najrazličitijih magičnih bića kao ljubimce, što napravi haos kada dođe u Njujork i sve ih povede sa sobom :).

3. How To Be Single



- Napravite pidžama žurku sa najboljim drugaricama i, posle prežderavanja i tuče jastucima, odgledajte ovaj film :). Ovo je romantična komedija u kojoj će se pronaći svaka singl devojka, a nasmejaće i one koji to nisu. Ali, svakako preporučujem da ga ne gledate sami, ovako je mnogo zabavnije :).

4. Passengers



- Inače nisam ljubitelj naučno fantastičnih filmova, ali ovaj mi je zapao za oko. Digla se velika prašina oko njega na internetu, pa sam odlučila da pređem preko svojih predrasuda i dam mu šansu. I zaista me nije razočarao. Film je o dalekoj budućnosti, Zemlja je postala previše zagađena i prenaseljena, a nauka je došla dotle da postoji sistem putovanja u druge galaksije, tako što u kapsulama 'zamrznu' ljude koji putuju i tako ostaju mladi, iako putuju više desetina godina. 5000 ljudi ukrcalo se u ogroman svemirski brod, spremni na putovanje od 120 godina koje će ih odvesti na planetu koja obećava bolji život. Među njima je Džim koji se, užasnom slučajnošću, probudi 90 godina ranije. Šta se dalje desilo, pogledajte u filmu :).

5. La La Land



- La La Land je jedan od retkih mjuzikala u današnje vreme i zbog toga sam bila jako radoznala da ga pogledam. To je ljubavna priča Mie i Sebastijana, glumice koja pokušava da se probije u tom svetu i strastvenog džez muzičara. Film je prelep, ima dosta muzike (to se valjda podrazumeva pošto je mjuzikl :) ) i, uprkos kalupu većine starijih mjuzikala, ima tužan i životan kraj.

6. Me Before You 



- Me Before You je ljubavni film koji je zaludeo svet. Izašao je još početkom godine i učinio da i istoimena knjiga, po kojoj je film pisan, postane jako popularna, iako je u prodaji već par godina. Film je snimljen iz ugla Lu, devojke koja živi u siromašnoj porodici u malom engleskom gradiću i iznenada ostaje bez posla. Zaplet počinje kada se zaposli kao negovateljica Vila Trejnora, koji je postao invalid kada je doživeo saobraćajnu nesreću. Ako volite ljubavne filmove, obožavaćete ga :).

- Nadam da ćete pogledati bar jedan od ovih filmova i uživati u njemu :). Do sledećeg posta!



Sonja, xxx




24 коментара:

  1. Presladak post, i mene je La La Land jako zainteresovao bas mi se dopada ovako ❤❤!

    Novi post perfecthigh136.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Svi preporučuju Me before you, ali ja nikako da ga pogledam, verujem da je super.
    La La Land me je baš zainteresovao, a How to be single je fantastičan film.
    Super post Sonja! ♥

    NOVI POST → fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Pssangeres je jedan od mojih omiljenih filmova, obožavam ga.. La la land mi deluje interesantno tako da ću verovatno uskoro da ga pogledam. Teram sebe da odgledam ME Before You sigurno već 2 meseca tako da moram uskoro da ga pogledam ♥
    Odličan post, draga ♥

    Die with memories,not dreams

    ОдговориИзбриши
  4. Odlični predlozi! U planu imam da odgledam prva dva kao i La La Land. :)

    The Fashion Spell | YouTube

    ОдговориИзбриши
  5. Jao ovaj crtani da Dorom sam htjela pogledati, ali sam zaboravila na njega, hvala ti što si me podsjetila :)
    I hvala na ostalim prijedlozima :)

    MMara

    ОдговориИзбриши
  6. Obozavam da citam ovakve postove jer nikada nemam ideje koji film da pogledam.
    Gledala sam ovaj film sto je kao pre Pottera ali mi se nesto nije dopao.
    Gledala sam i Me Before You i film je divan,prediiivan! :)
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan <3
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post!U zadnje vrijeme mi baš trebaju filmovi da skupim i onda kad budem imala vremena da pogledam,jer sam veliki ljubitelj.Sve pohvale,i zapratila sam te.♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ОдговориИзбриши
  8. Neke od ovih filmova, vecinu, gledala sam. Ostale planiram, jer su preporuke divne i jako mi se dopada post ♡♡♡
    Teen Queen

    ОдговориИзбриши
  9. Film 'How to be single' je presmiješan, a 'Me before you' je definitivno jedan od najboljih filmova snimljenih u 2016. godini, ostale filmove nisam gledala, ali itekako planiram ;)

    Delilah's Stories

    ОдговориИзбриши
  10. Pogledala sam How to be single, a ostali filmovi koje si spomenula su mi na listi gledanja. :D


    Its Nina

    ОдговориИзбриши
  11. Čula sam za sve ponuđenei nekako uvek kažem "Ma ne mogu sad, neće mi se dopasti, sutra ću". Valjda me ovaj post motivisao da ih ipak konačno odgledam, izuzev poslednjeg, koji je zaista divan, mada ne dopadaju mi se ti žanrovi. :)

    bbooklovers.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Super post draga. Ja sam neke vec odgledala i stvarno su super. Clan sam tvog bloga pa bi mi bilo drago da uzvratis.

    justindrema004.blogspot.com

    ОдговориИзбриши