недеља, 01. новембар 2015.

Sajam knjiga 2015. - Utisci o kupljenim knjigama



- Sajam knjiga je kratak deo godine kada me uhvati potpuna euforija i kad brojim sate do odlaska. Kao strastveni ljubitelj knjiga, odlazak na sajam mi je još od malena postao neka vrsta tradicije, koje se svake godine pridržavam :). Ove godine sam otišla u petak popodne, u nadi da neće biti mnogo gužve jer je ipak radni dan, ali verujte mi da sam jedva uspela da se proguram od štanda do štanda, (o autobusu da ne govorim), tako da sam izbor ograničila na Vulkan, Lagunu i još po neki štand, ako uspem da stignem do njega.
Kupila sam tri knjige i veoma sam zadovoljna izborom, pa ću u ovom postu podeliti utiske sa vama :).

P.S. Na slikama nema logoa zbog toga što uskoro moram da nosim kompjuter na popravku, internet radi jako slabo i trenutno skačem od sreće jer sam uopšte uspela da udjem u blog :/.


- Prva knjiga koju sam kupila je "Amor delirija" u izdanju Lagune. Ovu knjigu sam želela da pročitam već dugo, jer sam odlomak čitala na Laguninom sajtu i jako me je zainteresovala. Sve što ću reći je da sam za jedan dan stigla do 170. strane i da sam u nekim delovima plakala, koliko je knjiga moćna i predobro napisana. Moja preporuka, pročitajte obavezno.


- Knjige Gijoma Musoa sam ranije uzimala iz biblioteke i obožavala da ih čitam, pa sam iskoristila priliku da nabavim jednu od novijih knjiga, "U jednom trenu". Moja sestra je kupila "Central park", pa ćemo da se menjamo kad završimo :). Skoro sam potpuno sigurna da će ova knjiga ispuniti moja očekivanja, radnja mi se čini vrlo zanimljivom (možete pogledati o čemu se radi na Vulkan sajtu), a i autor je već isprobano dobar :).


- Treća knjiga je, tako da kažem, iskorak od većine knjiga koje se nalaze na mojoj polici. To je knjiga "Divljina" od Šeril Strejd, koja je pisana po istinitom događaju, po kojoj je snimljen i film. Reč je o putovanju jedne devojke na koje je krenula peške, potpuno sama i svim avanturama koje je doživela na njemu. Ova knjiga je bila bestseler Njujork Tajmsa, tako da se nadam da ću biti oduvana :).


- Ako ste bili na Sajmu knjiga u komentarima mi napišite koje ste knjige kupili, a ako niste, uvek možete svratiti do obližnje knjižare i počastiti se, jer, knjige i nisu tako skupe, ako pogledate koliko para trošimo svakodnevno na stvari mnogo manje vrednosti :). Pozdrav do sledećeg posta ♥!


Sonja, xxx


28 коментара:

  1. Ja sam takodje bila na sajmu i nakupovala sve i svasta po neverovatnim cenama. Dugo sam razmisljala da procitam Amor deliriju, ali uvek mi preko nje iskoci nesto prece, pa je tako bilo i ovoga puta na sajmu. Ali, verujem da cu je uskoro nabaviti.♥♥

    ОдговориИзбриши
  2. O sve tri knjige sam čitala na sajtu i verujem da su sve jednako dobre. Ja sam prošle godine kupila gomilu knjiga i jedva sam uspela da ih donesem kući, a ove godine sam uzela šest, pisaću na blogu o kojim knjigama se radi. :) Baš je Jana ranije u svom videu preporučila 'Amor deliriju' i ona mi je svakako jedna od sledećih na listi :)

    Anja's diary

    ОдговориИзбриши
  3. Drugarici koja je otišla na sajam sam rekla da se kući ne vraća bez knjige 'Amor delirija' za mene, donela mi je i pročitala sam u jednom dahu, zaista sam oduševljena. Viđala sam na kioscima tu knjigu od Gijoma Musoa i razmišljala sam o kupovini iste, ali čekam nečije mišljenje, hahah.

    bluebaby204.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jao stvarno je predobra :). Eto kad pročitam napisaću neko kratko mišljenje da znaš da li da kupiš :).

      Избриши
  4. Amor delirija mi se jako svidja. Bas kad sam bila na sajmu dvoumila sam se izmedju nje i jos jedne knjige. A Divljinu sam gledala film, tako da je i knjiga na spisku..☺♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nikad nisam gledala film, ali planiram da ga pogledam kad završim knjigu :)

      Избриши
  5. Uu super izbor knjiga! Odličan post. Ja sam bila na sajmu juče i odlično sam se provela, kupila 3 knjige. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ♥! Hoćeš pisati post o knjigama koje si kupila? Volela bih da ih vidim :).

      Избриши
  6. Super post..

    Uclanite se na moj blog ;)
    http://girlsmakeupbysanjah.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  7. Svi su bili na sajmu sem mene :( Izbor knjiga je odlican.


    lepotaodaleks.blogspot.com-Novi post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Baš mi je žao :(, ali kao što rekoh, uvek možeš da odeš do obližnje knjižare i malo se počastiš, jer na Sajmu i nisu bile tako niske cene, pogotovo ovih popularnih izdavača, pa mu to dodje kao da si kupila u knjižari sa onom karticom za popuste :).

      Избриши
  8. Jedina knjiga za koju mogu da tvrdim da je diiivna jeste 'U jednom trenu', pošto sam nju jedino i pročitala.☺ Baš mi se dopadaju i ostale knjige, stavljam ih na spisak. Bila sam na sajmu i kupila sam 4 knjige, nadam se da ću uskoro ubaciti post o njima.☺

    pametnodete.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  9. Divne knjige si izabraala :)

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
  10. Zanimljive knjige pogotovo za mene koja obožava čitati, haha. Za sada nijednu od njih nisam pročitala no defiitivno namjeravam pročitati ovu Amor delirija potražiti jako brzo u knjižici jer si me mnogo sviđa. :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Upravo sam završila Amor deliriju, knjiga je savršena i postala mi je jedna od omiljenih, tako da, obavezno je pročitaj :).

      Избриши
  11. Odličan post! Čula sam da su ,,Amor delirija'' i ,,U jednom trenu'' odlične knjige.

    http://maki003.blogspot.rs

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala! Pročitala sam "Amor deliriju" i stvarno je savršena :).

      Избриши
  12. Nismo pročitale ni jednu od ovih knjiga, ali deluju nam zanimljivo! Lavirint je savršena knjiga (a film je fantastičan) pročitaj je, ako želiš! ♥

    http://dnkbff.blogspot.rs/ Učlani se, ako želiš, jako nam znači!
    NOVI POST JE NA BLOGU!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na preporuci, već dugo želim da pogledam film, pa se nadam da ću, najzad, to i učiniti :).

      Избриши
  13. Procitala sam knjigu ,,U jednom trenu", jako mi se dopada. Trenutno citam ,,Rastrzana" od Amande Hoking 2 deo. A prvi deo je ,,Podmetnuta". Knjiga je vrh, vrhovaaa!! :)))
    Pogledaj moj blog ako zelis i novi post ---> Ideje za blog post

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na predlogu :). Ja trenutno čitam "U jednom trenu" i deluje mi zanimljivo :).

      Избриши
  14. Predobar post, bila sam na sajmu i kupila sam Zoraninu knjigu. :) <3
    http://mirjanasmagicalcorner.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши
  15. Divne si knjige kupila. Ako voliš da pročitaš poseti moj blog http://ljubavnaprvocitanje.blogspot.rs/

    ОдговориИзбриши