субота, 08. август 2015.

Srećno Dugmence ♥




- Već dugo želim da naručim nešto preko interneta, a s obzirom na to da sam počela Back To School seriju i biće puno DIY projekata, izabrala sam Srećno Dugmence :). To je Facebook stranica koja prodaje presladak hobi materijal uključujući šarene dugmiće, washi trake, obeleživače za knjige, ukrasne olovke i mnogo drugih stvarčica. Srećno Dugmence možete posetiti OVDE .


- Poštar me je iznenadio u sredu ujutro, kada mi je doneo dugo očekivani paket. Unutra je bila preslatka kesica opšivena belim koncem sa printom šest devojčica. Bilo mi je žao da je pocepam, pa sam samo odsekla vrh :).


- Prva stvar koju sam poručila su ove preslatke Washi trake koje želim stvarno dugo. Odlučila sam se za belu na crne tufnice i belu sa kapkejkovima. Uskoro možda objavim post sa idejama za DIY projekte sa Washi trakama ♥.


- Sledeće je pakovanje pom-pom pufnica. One su u raznim bojama i možete ih koristiti za ukrašavanje svega i svačega :). Bile su mi mnogo slatke, pa sam morala da ih naručim, naći ću već nešto što mogu da uradim sa njima :)



- To bi bilo to što se tiče stvari koje sam naručila. U paketiću sam na poklon dobila i ovu slatku čestitku sa konjićem i moje srećno dugmence :) ♥.

- Komentarišite da li ste nekad naručivali nešto preko ove stranice i da li vam se sviđaju moje nove stvarčice :). Uskoro očekujte još Back 2School postova!


Sonja, xxx


24 коментара:

  1. Sve je tako slatko i simpaticno! I jedva cekam DIY projekte sa washi trakama. ♥:)

    http://georgiarose5.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  2. Ja obožavam Srećno dugmence. Naručivala sam sa njihove stranice i stvarno su divni. Sada imamo istu Washi traku (belu sa crnim tufnicama). I ova druga je prelepa. ♥

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  3. Ja washi trake obožavam i moram ih poručiti definitivno.Lepe stvari si izabrala i naručila

    #novi post na mom blogu

    ОдговориИзбриши
  4. Stvarčice izgledaju preslatko. Do sada ne znam kako ali nikada nisam čula za Srećno dugmence. :)
    http://littlepinkheaven.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :). Ako hoćeš, poseti stranicu, imaju preslatke stvarčice :).

      Избриши
  5. Izabrala si simpatične stvarčice, washi trake su mnogo slatke! Već duže tražim mesto gde da ih kupim, a izgleda da je Srećno dugmence pravo mesto za to. ☺♥

    pametnodete.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam čula za Srećno Dugmence, ali ću odmah proveriti šta imaju u ponudi. :)

    fashionxglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Nisam nilad cula za njih. Ali sada cu pogledati. Svida mi se sve sto si narucila ;)
    Ja nisam nikada nista sa interneta narucila, ali mozda budem ;)

    Pogledaj moj blog ako zelis :)

    http://myfirsttextvm.blogspot.com/?m=1

    ОдговориИзбриши
  8. Nikada nisam naručivala bilo šta sa Srećnog Dugmenceta.Ali imaju prelepe stvari.Dopadaju mi se washi trakice,imaju jako lep dezen.Sve je preslatko

    ОдговориИзбриши
  9. Odlican post, veliki sam ljubitelj washi traka, imam ih oko 4-5. Nisam narucivala preko ovog sajta, mozda cu uskoro. ♥

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja ih obožavam, ali ovo su mi prve jer nikad nisam znala gde imaju da se kupe :).

      Избриши
  10. Dopadaju mi se pom-pom pufnice i washi trake. Dosta sam gledala šta imaju u ponudi, ali nikako nisam mogla da odlučim šta da anručim. :) Divne stvari si izabrala.
    PS: Učlanila sam se u tvoj blog, nadam se da ćeš i ti u moj. xo

    jasminadi.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  11. Stvarno izgledaju odlicno. Svidja mi se sto ima puno boja. Super post.

    LEJA

    ОдговориИзбриши