четвртак, 06. август 2015.

Saveti za kupovinu školskog pribora!



-  Prvi zvanični post iz Back 2School serije je tu! Pa, da li možete biti spremni za školu bez pribora? Zato sam odlučila da vam u prvom postu dam par saveta koji mogu biti korisni kada odete u school shopping :).



- Znam da sigurno nisam jedina koja ima strast prema kupovini onih slatkih gumica (ili nečeg drugog) u raznim oblicima. Ali da li nam je to stvarno potrebno? Skoro uvek završi kao ukras. Dakle, nemojte se previše zadrževati kod takvih primamljivih sitnica i usresredite se na ono što vam je stvarno potrebno. Zato je poželjno da unapred odredite šta vam sve treba, možda čak i da napravite spisak.

- Pre nego što krenete u kupovinu, razmislite iz kog predmeta vam treba kakva sveska. Ukoliko vam nastavnici ne traže posebne sveske i ako iz tog predmeta ne pišete previše, bolje je da izaberete male sveske. Pa ionako imamo previše teških knjiga, zar ne? Takođe, nemojte kupovati sve vrste boja, od običnih bojica, do flomastera, voštanih boja, markera svih veličina i oblika, ako ih nikada nećete izvaditi iz pernice. Naravno, možete sve to imati kod kuće, jer svi ponekad imamo umetničke momente :), ali sada pričamo o priboru za školu.



- Ukoliko planirate da ostatak raspusta iskoristite gledajući Back To School videe na jutjubu i čitajući iste postove na blogu, bolje je da izaberete što neutralnije sveske (i olovke) jer ćete ih ionako pretvoriti u umatničko delo :). Ja mnogo više volim da sama preuredim svoj pribor, tako je mnogo zanimljivije i originalnije :). 

- Nadam se da će vam potraga za školskim priborom biti lakša :). Uskoro stvarno morate nabaviti sve što vam treba jer slede neke veooma zanimljive ideje :).


Sonja, xxx



14 коментара:

  1. Odlični saveti zaista! ☺♥

    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  2. Super saveti, korisni su i verovatno ću ih se pridržavati. :) ❤

    Smoothieglam.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  3. Svi saveti su dobri,i uvek se pridrzavam takvih stvari.Gumice u bojama i slicno,obicno su jako los izbor jer boja ostaje na papiru kada se brise. :D

    sandraslifebyminimaus099.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  4. Nikada nisamm kupovala takve gumice uvek sam birala one obične bele ili pelikanove.I kada izbavim svenepotreb meni je futrola prenatrpana.Ovi saveti su jako dobri i jedva čekam naredne postove.

    ОдговориИзбриши
  5. Odlični saveti. ❤ Ja uglavnom kupujem što običnije sveske i posle ih sama ukrašavam, zanimljivije je i unikatnije. :) A ove slatke šarene gumice sam pre imala, dok ih sada više ne kupujem. Opredeljujem se za obične bele, koje u svakom slučaju mnogo bolje brišu. :)

    http://anjalittleworldd.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti ❤. I ja to radim, nekako mi je mnogo zabavnije da ih ukrašavam sama :).

      Избриши
  6. Stvarno dobra zapažanja, ja uzmem obične drvene bojice, i dva markera zapodvlačenje bitnih stvarčica :)
    I ja sam počela ovu seriju: http://ivasspecialseciton.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  7. Super post. Saveti su jako korisni, i pomocice pri kupovini, u koju idem uskoro. ♥

    ОдговориИзбриши