четвртак, 16. април 2015.

Rosal LipBalm Shine On Me - Recenzija




Dugo nisam radila recenzije i za danas sam vam spremila jedan divan Rosalov Balm :). Ponudila sam Rosalu saradnju i uskoro očekujem odgovor, držite mi palčeve :). Giweaway će biti početkom sledeće nedelje, molim vas da mi oprostite :'(. Inače, sutra uveče putujem u Budimpeštu, jeejjj :D. Zbog toga za vikend neće biti postova, ali u ponedeljak očekujte jedan post u kome ću opisati putovanje uz puno slika :). Možda budu i neke na kojima se vidim, tako da ćete znati kako izgledam, hah :D.
P.S. Jeste li primetili kako sam na svaku rečenicu stavila smajli? :D




Rosal LipBalm Shine On Me je iz Rosalove kolekcije "običnih" balmova. Kod njega mi se pre svega dopada pakovanje, koje je u svetlo roze nijansi sa procvetalim grančicama trešnje (bar mislim). Mali je i lako može stati u svaki džep ili torbicu, pa je pogodan za izlete i putovanja. Što se tiče mirisa, stvarno ne znam šta da kažem. Iskreno, meni ne miriše ni na šta. Zaista ne mogu da razaznam. Ali, pored toga, miris je veoma blag i prijatan.


Iako je roze, ne boji usta, već samo ostavlja svetlucav trag. (Na slici se ne vidi baš najbolje). A najbolje od svega je kako dobro neguje! Do sada mi nijedno labelo nije tako omekšalo usta. Prezadovoljna sam!
Jedina mana mu je to što je dosta masan.

Miris: 7
          Pakovanje: 10
  Nega: 10

Kao što vidite, ja sam veoma zadovoljna i to je još jedan Rosal proizvod koji je pokazao odlične rezultate! Ako se dvoumite koje labelo da izaberete, uzmite Rosal bez razmišljanja :D!
P.S. Pogledajte novu stranicu "Follow me :)"!

Da li želite da i ovaj balm bude deo Giweaway-a? Pišite u komentare! 


xoxo,
            Sonja :*


18 коментара:

  1. Ja imam ovaj balzam za usne. Okej je, ali nekako mi je suv, tako da ga jako retko koristim. Mislim da ga imam više od godinu dana, a ne znam da li sam ga stavila svega 3 - 4 puta. Moguće je da na to utiče i veći broj balzama koje imam pored njega, pa ne stižu svi na red. :D Lepo se provedi na putovanju! :*

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa ne znam, meni s svidja, ali verovatno imamo razlicit ukus ;) Hvala <3

      Избриши
  2. Odlican post.Nadam se da ce rosal pristati na saradnju :-),usput slike su odlicne i odlicna recenzija.

    ОдговориИзбриши
  3. Odlicna recenzija, nemam ovaj balzem :* Kupicu ga, sigurno! Moram da pohvalam tvoj kvalitet slika, i lepa pozadina! <33

    ОдговориИзбриши
  4. Jako dobra recenzija! Kako si opisala ovaj balzam mogu shavatiti da si jako zadovoljna.Volela bih da ga probam.♥
    Lepo se provedi u Budimpesti!!!:D

    ОдговориИзбриши
  5. Nazalost Rosal vise ne prihvata saradnje i kaze da ce se ``javiti`` :-( Mislim da je to zbog prevelikog broja pisama za saradnju :-( Sve u svemu, odlicna recenzija, vidi se ulozen trud <3

    ОдговориИзбриши
  6. Odlična recenzija. Ali kao što je Tijana napisala, Rosal više ne prihvata saradnje, zato što se mnogo 'blogerki' javlja. :)
    Lepo se provedi, srećan put! <3

    NOVI POST :
    fashionholicyeahh.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Nominovala sam te pa pogledaj http://dnevnikjednetinejdzerkee.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award.html

    ОдговориИзбриши
  8. Jako kao je pakovanje slatko *-*
    Ja sam imala rosalove balzame i delovali su mi malo suvlji,sad ne znam baš za ovaj.
    Odlična recenzija :)

    lickadiary.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  9. Super post, preslatko izgleda. :)

    Ako zelis poseti moj blog, i uclani se!♥
    http://ninaw123.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  10. Divan ti je blog, upravo sam ga otkrila i zapratila, ako voliš da čitaš zaprati i ti moj
    http://ljubavnaprvocitanje.blogspot.com/

    ОдговориИзбриши
  11. Odlična recenzija <3 nominovala sam te za The Liebster award pa pogledaj pitanja :)

    lovelifewithemma.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  12. Nominovala sam te za The Versatile blogger award ☺

    http://lepotaodaleks.blogspot.com/2015/04/the-liebster-award.html

    ОдговориИзбриши